Реєстрація спеціальних умов вступу

Для того, щоб скористатися спеціальними умовами вступу, визначеними у розділі VII Правил прийому, необхідно внести відповідні дані (зі скан-копіями підтверджуючих документів) до реєстру Єдиної державної електронної бази з питань освіти «Особи зі спеціальними умовами вступу». Внесення інформації до реєстру здійснюється співробітниками приймальних комісій закладів вищої освіти за зверненням вступників.

Увага! Реєстрація спеціальних умов вступу здійснюється один раз і діє в усіх закладах вищої освіти України. Якщо Ви вже зареєстрували свою пільгу в одному закладі, не потрібно її реєструвати в інших, вона буде автоматично додана до Ваших заяв під час їх подачі.

Подання звернення щодо реєстрації спеціальних умов вступу вступник може здійснити наступними способами:

  • особисто – завітавши до приймальної комісії (м. Харків, вул. Сумська, 40, головний корпус ХНУБА, 3-й поверх, кімната 324);
  • дистанційно – надіславши на офіційну електронну пошту приймальної комісії (pk@kstuca.kharkov.ua) скановані копії документів, необхідних для реєстрації спеціальних умов вступу, з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника у форматі CAdES (дані та підпис зберігаються в окремих файлах).

Для реєстрації осіб, місце проживання яких зареєстровано (задекларовано) на особливо небезпечній території (для у часті у конкурсному відборі за квотою-2),  необхідно надати наступні документи:

  • заяву, щодо внесення до реєстру;
  • копію документа (одного з документів), що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;
  • копію документа (державного зразка) про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ;
  • копію документа для підтвердження категорії: довідку про реєстрацію місця проживання особи встановленого зразка, яка містить відомості про реєстрацію місця проживання особи на особливо небезпечній території відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25 квітня 2022 року № 75, або іншого документа, що підтверджує (декларує) реєстрацію вступника на особливо небезпечній території.

Для реєстрації інших спеціальних умов вступу необхідно надати наступні документи:

  • заяву, щодо внесення до реєстру;
  • копію документа (одного з документів), що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;
  • копію документа (державного зразка) про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ;
  • копії документів, які підтверджують право вступника на спеціальні умови участі в конкурсному відборі на здобуття вищої освіти, передбачені розділом VII Правил прийому.